Lite om mig själv samt om tanken med bloggen

Hallå där! Jag heter Magnus Spångmyr och är 21år. Jag bor i Mora men är ursprungligen från Rättvik. Jag jobbar på en klädbutik här i mora som heter Kompis och lirar ishockey i IFK ORE. Har en grym flickvän sedan Augusti 2010 som heter Malin Westerberg.

Jag är mycket intresserad av film, datorspel/tv-spel och det är det jag kommer lägga all fokus på i den här bloggen. Jag äger en väl rustad dator och ett Playstation 3 som båda är välanvända till både spel och film. Jag har alltid haft som en liten karriärs dröm att få vara spel eller film recensent eller krönikör och få leva på det. Tänk er själva att få se på film eller lira tv-spel under arbetstid och få dessutom få betalt för det. Jag tänkte att man lär ju börja någonstans så varför inte börja med en blogg och dela med mig av film och spelupplevelser.

Ska göra egna recensioner, kommer ge tips vad ni bör se/spela och vad ni bör hålla er borta ifrån. Mitt betygsystem kommer att vara poäng mellan 0 och 10 där 0 är sämst och 10 är bäst. Detta har jag valt då jag tycker att betyget visas på ett bra och detaljerat sätt. Kommer även skriva mycket vad jag tycker och tänker om film/spelvärlden. Men som sagt detta är första inlägget och allt kommer formas under tidens gång men tanken med det hela är att det ska vara lättare för er läsare att välja vilken film ni ska titta på till kvällen, eller vilket spel ni ska köpa här näst. Kommer göra detta seriöst och ska verkligen försöka ge allt jag betygsätter ett värdigt betyg.

Har ni några invändningar, idéer, önskemål osv. så skriv gärna kommentarer!
/M.S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Önskemål: Kan du inte ha 0 som bäst och 10 som sämst istället bara för att inte göra det uppenbara? :)

2011-03-21 @ 21:14:02
URL: http://nolllan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Önskemål: Kan du inte ha 0 som bäst och 10 som sämst istället bara för att vara tvärtom? :)

2011-03-21 @ 21:16:13
URL: http://nolllan.blogg.se/
Postat av: Mange

Nja du Emelie, tror jag kör på att 10 är bäst ändå ;)

2011-03-22 @ 12:21:24
URL: http://mangesmediacorner.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tips: En recension/filmtips per inlägg.. Tidsinställa så de kommer utspritt är världens bästa grej om man har några timmar över att blogga på :)



Ja kan du inte recensera den :P Lovar att det är en magisk diskborste jag har. Hoppar ner i glasen alldeles själv och fladdrar med sina gröna spröt..

2011-03-28 @ 20:37:24
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0